چراغ های مودم دی لینک 2640u
نوشته شده توسط : danial

در پست امروز قصد داریم به بررسی چراغ های مودم دی لینک 2640u بپردازیم . آشنایی با این چراغ ها باعث می شود در صورت ایجاد مشکل برای مودم تان به راحتی متوجه مشکل خود شوید و بتوانید آن را حل کنید . چراغ های مودم دی لینک 2640u عبارتند از چراغ پاور ، چراغ پورت های شبکه ، چراغ وای فای ، چراغ WPS ، چراغ DSL و چراغ اینترنت می باشد . 
چراغ پاور : روشن بودن این چراغ نشان دهنده روشن بودن مودم است . این چراغ باید به صورت ثابت روشن باشد و در صورت روشن نبودن یا آداپتور شما مشکل دارد یا مودم تان سوخته است . 
چراغ پورت های شبکه : بسته به نوع مودم، تعداد متفاوتی دارد و نشان دهنده ارتباط فیزیکی مودم با کامپیوتر یا تلویزیون هوشمند و ... می باشد که در مودم 2640u چهار پورت از شماره یک تا چهار بر روی مودم وجود دارد و روشن شدن هر کدام از این چراغها نشان دهنده اتصال صحیح کابل از مودم به دستگاه مورد نظر می باشد. در صورت اتصال صحیح این کابل با سایر دستگاه ها می توان اینترنت را با آن ها به اشتراک گذاشت.
چراغ وای فای : در مودم های  وای فای  چراغی با نام  Wireless یا WLAN برای نشان دادن وضعیت روشن بودن وای فای وجود دارد . چشمک زن بودن آن نشان دهنده عملکرد صحیح آن می باشد.
چراغ WPS : این چراغ مربوط به نوعی مکانیزم امنیتی برای وایرلس می باشد که بهتر است هیچ گاه آن را فعال نکنید.

چراغ DSL : این چراغ نشان دهنده وضعیت ارتباط با مرکز مخابراتی می باشد. روشن بودن چراغ ADSL نشان دهنده این است که اتصالات فیزیکی مودم عاری از هر گونه نقص بوده و ارتباط با مرکز مخابراتی برقرار است و خاموش  یا چشمک زن بودن آن، به این معناست اتصالات در کابل ها  ( پشت مودم ) یا پریز به درستی انجام نشده اند و یا حتی ممکن است خط شما رانژه نشده باشد . نکته مهم اینکه پس از روشن شدن مودم حداقل ۳۰ ثانیه زمان لازم است تا این چراغ ثابت شود.
 چراغ اینترنت : این چراغ نشان دهنده اتصال مودم به شبکه جهانی اینترنت می باشد و چشمک زدن این چراغ به معنی انتقال داده ها در مودم است. در بعضی از مواقع، چراغ ADSL روشن و ثابت است اما در صورتیکه چراغ اینترنت خاموش یا قرمز باشد بدان معناست که قطعی اینترنت از طرف شرکت طرف قرارداد اینترنت شما می باشد یا نیاز به تنظیم مجدد مودم می باشد تا ارتباط با شرکت سرویس دهنده اینترنت شما برقرار گردد.

برای آشنایی بیشتر با چراغ های مودم D-Link 2640u سایت رایانه کمک اینترنت کمک را دنبال کنید : 

www.internetkomak.com/a/v/آشنایی-با-چراغ-های-مودم-دی-لینک-2640u





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: